بخاری بدون دودکش

معرفی لوازم خانگی

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بخاری بدون دودکش

۱۵ بازديد

تکنولوژی که در تولید بخاری گازی بدون دودکش مورد استفاده قرار گرفته است عملکرد تولید شعله را بهینه ‌سازی نموده است به ‌نحوی‌ که ترکیب اکسیژن و گاز به‌ تناسب انجام می ‌گیرد و برای تولید شعله کمترین میزان اکسیژن و گاز با یکدیگر ترکیب می‌شوند و بیشترین شعله و حرارت ممکن تولید می ‌شود و از آن جایی که فرآیند سوخت کامل است مونوکسید کربن کمتری نیز تولید خواهد شد. میزان تولید این گاز در مقایسه با بخاری گازی دودکش دار کمتر است.

بخاری گازی بدون دودکش دارای ترموکوبل است. ترموکوپل باعث خواهد شد تا امنیت دستگاه تا حد قابل‌ توجهی افزایش یابد. در حقیقت زمانی که شعله کم شود، حساسیت این دستگاه فعال می ‌شود و ازاین‌ رو جریان گاز به‌ سرعت قطع خواهد شد.

زمانی که میزان اکسیژن محیط به کمتر از 18% برسد، دستگاه خاموش خواهد شد. پس از خاموش شدن دستگاه به‌ صورت یک ‌باره نترسید. بلکه باید نگران این موضوع باشید که محیط تهویه مناسب ندارد و این امر باعث شده است این اتفاق بیفتد.

بخاری گازی بدون دودکش باعث می‌شود رطوبت هوا گرفته شود. به این دلیل در هنگام استفاده از این دستگاه باید نهایت دقت را به خرج داد. البته در بخاری گازی دودکش دار نیز این موضوع صدق می‌کند اما می‌توان با قرار دادن ظرف آب روی آن این مشکل را تا حد زیادی رفع کرد.

ساختار بخاری گازی بدون دودکش به نحوی است که به‌صورت خودکار تا حد زیادی رطوبت را حفظ می‌کند؛ اما همواره تاکید می‌شود که بخار آب تولید شده در بخاری گازی بدون دودکش در طولانی‌مدت ممکن است بیماری تنفسی در افراد مسن را تشدید کند و همچنین باعث ایجاد کپک خواهد شد. ازاین‌رو بهتر است قبل از هر چیز به فکر یک تهویه مناسب باشید.

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله بخاری گازی بدون دودکش را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای ارتباط  بیشتر با پشتیبانان فروشگاه انتخاب سنتر می توانید، توییتر انتخاب سنتر را دنبال کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.